مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-06پزشكي

توزیع گسترده واکسن آنفولانزا در هرمزگان


سرپرست معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امسال توزیع واکسن های آنفلوآنزا در هرمزگان در سطح مناسب و به تعداد قابل توجهی انجام خواهد شد و امیدواریم در این زمینه با کمبودی مواجه نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حامد فلاح سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز اظهار کرد: بدنبال توزیع واکسن آنفلوآنزای تولید ایران با برند فلوگارد (Fluguard)  از نیمه اول شهریور ماه در داروخانه های استان هرمزگان، بزودی توزیع واکسن های خارجی اینفلووک (INFLUVAC) تولید هلند و وکسی گریپ (Vaxigrip)  تولید فرانسه نیز از نیمه دوم شهریور ماه در داروخانه های سراسر استان آغاز خواهد شد.

دکتر فلاح گفت:  لازم به ذکر است که واکسن ایرانی فلوگارد با قیمت 263،000 تومان و واکسن های خارجی اینفلووک و وکسی گریپ هرکدام بترتیب با قیمت 296،500 و 251،500 تومان به دست مصرف کنندگان خواهند رسید لذا تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی در این زمینه، مراتب از طریق شماره تلفن 190 در ساعات اداری و یا بصورت حضوری به اطلاع معاونت غذا و داروی استان رسانده شود.

  معاون غذا و دارو با بیان اینکه تزریق واکسن ایرانی فلوگارد در حال حاضر برای افراد بالای 18 سال و واکسن های هلندی و فرانسوی برای سنین 6 ماه به بالا مورد تایید می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گسترده واکسن آنفولانزا در هرمزگان

توزیع گسترده واکسن آنفولانزا در هرمزگان