مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-29سياسي

بهره مندی 3850 نفر از مردم ماژین از نعمت آب شرب سالم


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: شهر ماژین شامل 1400 خانوار با جمعیت بالغ بر 3850 نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، آیین بهره برداری از فاز اول آبرسانی شامل بهسازی دو دهنه چشمه و خط انتقال  به طول 3 کیلومتر شهر ماژین و روستاهای تابعه با حضور مهندس بهزاد علیزاده نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار دره شهر و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

قائم مقام آبفای استان  در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت گفت: این پروژه شامل بهسازی دو دهنه چشمه و اجرای خط انتقال با لوله فولادی به قطر 200 میلی متر به طول 3000 متر است که به منظور ارتقا کیفی آب، یک باب فیلتر شنی تند به ظرفیت 30 لیتر بر ثانیه تهیه، نصب و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مهندس رضا محمدرضایی اعتبار هزینه شده این پروژه را بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برشمرد و افزود: با بهره برداری از این  طرح، 11 روستا و همچنین شهر ماژین شامل 1400 خانوار با جمعیتی بالغ بر 3850 نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی ضمن تقدیر از پیگیری ها و حمایت های نماینده مجلس در جهت اجرای پروژه های آب و فاضلاب و با اشاره به استقرار اداره آب و فاضلاب در شهر ماژین یادآور شد: با توجه به مسافت 60 کیلومتری ماژین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 3850 نفر از مردم ماژین از نعمت آب شرب سالم

بهره مندی 3850 نفر از مردم ماژین از نعمت آب شرب سالم