مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-24فرهنگي

نگاهی به مسیر حرکت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، از همدان تا یزد


جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با سابقه ای طولانی و درخشان سال ها در همدان برگزار شده، اما دوره بیست و هشتم این جشنواره به دلیل آنچه همکاری نکردن استانداری همدان ذکر شده به یزد منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از اساس یکی از مهم ترین جشنواره های تئاتری است که همدان خاستگاه اصلی آن بوده و از سال 1370 که اولین دوره آن در این شهر برگزار شد، هر سال نیز این جشنواره با استقبال پرشور مردم در این خطه فرهنگی برگزار می شد.

تصویری از نشریه روزانه اولین دوره تئاتر کودک و نوجوان همدان در سال 1370 اما چندی پیش خبری منتشر شد و اعلام کرد که: برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دلیل انجام ندادن تعهدات استانداری همدان، با چالشی جدی و ابهام روبه رو شده است.

اگرچه از اسفند سال گذشته، رایزنی و برگزاری نشست های حضوری و غیرحضوری برای برگزاری هرچه بهتر بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان آغاز شده است اما به دلیل همکاری نکردن استاندار همدان، فراخوان جشنواره هنوز منتشر نشده است.

در همین ارتباط، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: باوجود این که در جلسه حضوری با استاندار همدان به توافق مشارکت 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مسیر حرکت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، از همدان تا یزد

نگاهی به مسیر حرکت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، از همدان تا یزد