مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-03سياسي

فراخوان رقابت پوستر تحقیقاتی جایزه مصطفی (ص) منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین نشست استپ همزمان با پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) با حضور رؤسای دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، - فراخوان دریافت آثار از پژوهشگرانی که در حوزه های اثر برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) دستاورد قابل ارائه ای دارند، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین نشست استپ همزمان با پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) با حضور رؤسای دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، سیاست گذاران، دانشمندان و فناوران برجسته و فعالین رسانه ای جهان اسلام در شهر اصفهان برگزار می شود.

در راستای آشنایی شرکت کنندگان از کشور های مختلف با ظرفیت های علمی و فناوری جهان اسلام و تقویت تعاملات بین المللی، در نظر است رقابت پوستر تحقیقاتی بین پژوهشگرانی که در حوزه های اثر برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) دستاورد قابل ارائه ای دارند، در روز دوم نشست استپ برگزار شود.

پوستر های راه یافته به رقابت نهایی، در روز 9 مهرماه 1402، توسط صاحبان دستاورد های پژوهشی ارائه خواهد شد و توسط برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) مورد ارزیابی قرار می گیرند و نفرات اول تا سوم در هر حوزه، علاوه بر دریافت گواهی نامه با امضای برگزیدگان، به ترتیب مبالغ 200، 150 و 100 دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان رقابت پوستر تحقیقاتی جایزه مصطفی (ص) منتشر شد

فراخوان رقابت پوستر تحقیقاتی جایزه مصطفی (ص) منتشر شد