مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-18بين الملل

مقام عراقی: تخلیه مقرهای تروریست ها ادامه دارد/ پرچم های احزاب کُرد پایین کشیده شد


یک مسئول عراقی از تداوم عملیات نیروهای مرزبانی این کشور برای تخلیه پایگاه های تروریست های تجزیه طلب و خلع سلاح آن ها خبر داد.

- یک مسئول عراقی از تداوم عملیات نیروهای مرزبانی این کشور برای تخلیه پایگاه های تروریست های تجزیه طلب و خلع سلاح آن ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مسئول برجسته عراقی در فرماندهی نیروهای مرزبانی این کشور به وبگاه العربی الجدید گفت تجهیزات نظامی جدیدی امروز(دوشنبه) به نوار مرزی ایران و عراق خواهد رسید و هدف از این اقدام در دست گرفتن کنترل منطقه مرزی است.

وی گفت که روند تخلیه پادگان ها و مقرهای احزاب کُرد تجزیه طلب در مرزها و پایین آوردن پرچم های آن ها ادامه دارد.

این مسئول عراقی که خواستار عدم فاش شدن نامش شده است، خاطرنشان کرد: در مرحله کنونی تلاش ها برای خالی کردن مرزهای ایران از عناصر مسلح تجزیه طلب به مسافت 20 کیلومتر ادامه دارد.

وی گفت که عناصر کرد تجزیه طلب قبول نکرده اند که بخشی از سلاح و تجهیزات نظامی خود را به بغداد یا اربیل تحویل دهند و آن ها را منفجر کرده اند.

این مسئول نظامی با اشاره به همکاری گسترده نیروهای پیشمرگه برای کنترل نوار مرزی ایران و عراق و تسهیل روند ورود نیروهای نظامی عراقی به مرزها از تشکیل اتاق عملیات مشترک بین دو طرف در راستای اجرای این ماموریت خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام عراقی: تخلیه مقرهای تروریست ها ادامه دارد/ پرچم های احزاب کُرد پایین کشیده شد

مقام عراقی: تخلیه مقرهای تروریست ها ادامه دارد/ پرچم های احزاب کُرد پایین کشیده شد