مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-30سياسي

بازید معاون فرهنگی اوقاف از خدمت رسانی مواکب مرزی این سازمان


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از مواکب اوقاف در مرز شلمچه و چذابه و مواکب نجف بازدید و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از مواکب اوقاف در مرز شلمچه و چذابه و مواکب نجف بازدید و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل -معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه- از مواکب مرز شلمچه در استان خوزستان بازدید کرد.

وی ضمن حضور در مواکب اوقاف در مرز شلمچه، خدمات ارائه شده در این مواکب را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: خوشبختانه هماهنگی های خیلی خوبی در مرز شلمچه صورت گرفته و با وجود اینکه حجم خیلی زیادی از زائران در حال تردد از این مرز هستند هیچ مشکلی وجود ندارد و مواکب آماده خدمت رسانی هستند و تردد هم علیرغم حجم زیاد جمعیت با روانی انجام می شود و بعد از پارکینگ، اتوبوس ها زائران را به سمت پایانه می برند.

حجت الاسلام عادل اظهار کرد: مواکب دو استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه مستقر شدند با پذیرایی و اسکان زائران به خوبی در حال خدمت رسانی هستند و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازید معاون فرهنگی اوقاف از خدمت رسانی مواکب مرزی این سازمان

بازید معاون فرهنگی اوقاف از خدمت رسانی مواکب مرزی این سازمان