مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-29اقتصادي

مرداد ماه رکورد جوجه ریزی در مرغداری استان قزوین شکسته شد


مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه میزان جوجه ریزی در مرداد ماه سال جاری بالاترین رکورد را در استان قزوین ثبت کرده است، - ایسنا/قزوین مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه میزان جوجه ریزی در مرداد ماه سال جاری بالاترین رکورد را در استان قزوین ثبت کرده است، گفت: واحدهای مرغداری این استان در مرداد ماه 4 میلیون و 42 هزار قطعه جوجه ریزی داشته اند.

علی رمضانپور با بیان اینکه طی مرداد ماه رکورد جوجه ریزی در مرغداری قزوین شکسته شد، اظهار کرد: در این ماه 4 میلیون و 42 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که در طول سال های گذشته بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه میزان جوجه ریزی در مرداد ماه سال جاری بالاترین رکورد را در استان ثبت کرده است، ادامه داد: جوجه ریزی در مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل که 2 میلیون و 167 هزار قطعه بوده رشد 86 درصدی داشته است.

به گفته این مسئول از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه سال جاری 16 میلیون و 544 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری این استان انجام شده است.

وی تعداد مرغداری های نیمچه گوشتی در استان قزوین را 411 واحد عنوان کرد و گفت: بیشترین واحدهای مرغداری استان قزوین در شهرستان های تاکستان و قزوین متمرکز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرداد ماه رکورد جوجه ریزی در مرغداری استان قزوین شکسته شد

مرداد ماه رکورد جوجه ریزی در مرغداری استان قزوین شکسته شد