مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-26اجتماعي

تردد حدود 36 هزار نفر از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در 10 روز گذشته بیش از 15 هزار نفر متردد ورودی و نزدیک به 21 هزار نفر متردد خروجی از پایانه مرزی تمرچین ثبت شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در 10 روز گذشته بیش از 15 هزار نفر متردد ورودی و نزدیک به 21 هزار نفر متردد خروجی از پایانه مرزی تمرچین ثبت شده است.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایسنا افزود: 3 شهریورماه بیشترین تعداد تردد را به خود اختصاص دادند و با توجه به روند ترددها در روزهای آتی این رقم افزایش خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول ایجاد امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، ترافیک کم، ایستایی کمتر از 5 دقیقه از مزیت های پایانه مرزی تمرچین برای عزیمت به کربلای معلی محسوب می شود.

هزینه های سفر از تمرچین همچنان نزولی است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همچنین گفت: با پیگیری های استاندار آذربایجان غربی و توافقات صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان عراق و پیگیری های انجام یافته توسط کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق هزینه های سفر زائرین با هدف کمک به زائران متردد از تمرچین به سمت کربلای معلی همچنان نزولی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد حدود 36 هزار نفر از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر

تردد حدود 36 هزار نفر از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر