مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-13سياسي

اربعین بار دیگرنیروی حیات بخش عشق به حسین(ع)رابه رخ جهانیان کشید


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی عنوان کرد: اربعین بار دیگر نیروی حیات بخش عشق به حسین(ع) را به رخ جهانیان کشید.

- قم- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی عنوان کرد: اربعین بار دیگر نیروی حیات بخش عشق به حسین(ع) را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی، جامعه مدرسین در پیامی از زحمات و تلاش های صورت گرفته در برگزاری این مراسم قدردانی کرد که متن آن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم پیاده روی باشکوه اربعین حماسه ای ماندگار را رقم زد و بار دیگر نیروی حیات بخش عشق به حسین علیه السلام را به رخ جهانیان کشید و بی اعتنا به سکوت، سانسور و خفقان رسانه ای وابستگان جبهه باطل، توانست عظمت این همایش بزرگ دینی و بشری را به نمایش گذارد.

بی تردید، خلق این حماسه بزرگ، مرهون مجاهدت های تعداد بی شماری از برادران و خواهران ایرانی و عراقی و دیگر محبان اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان است و این مجاهدت ها جز از خزانه غیب الهی پاداش نخواهد گرفت.

به مناسبت خلق این حماسه باشکوه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سهم خود، از تمام زحمات بی شائبه و شبانه روزی دولت، دستگاه ها و نهادهای اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین بار دیگرنیروی حیات بخش عشق به حسین(ع)رابه رخ جهانیان کشید

اربعین بار دیگرنیروی حیات بخش عشق به حسین(ع)رابه رخ جهانیان کشید