مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-12حوادث

اطفای حریق همزمان در سه نقطه توسط آتش نشانی بروجرد


معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی بروجرد گفت: اکیپ های اطفای حریق سازمان آتش نشانی بروجرد، سه مورد حریق از جمله آتش سوزی یک کارگاه نجاری را پوشش داده و در سریعترین زمان عملیات اطفا را انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، نادر موسیوند ظهر امروز در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به انجام عملیات اطفای حریق همزمان در سه نقطه، عنوان کرد: روز گذشته، طی تماس شهروندان مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه نجاری واقع در محور بروجرد_خرم آباد سه اکیپ اطفا به محل اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به گستردگی آتش و وجود انبار چوب در این کارگاه، آتش نشانان با استفاده از تجربه و مهارت خود در کوتاهترین زمان ممکن آتش را مهار کردند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی بروجرد، اظهار کرد: همزمان با این آتش سوزی زنگ اعلان خطر ستاد عملیاتی سازمان 2 نوبت دیگر به صدا درآمد که حکایت از حریق در بلوار امام(ره) و روستای ده شیخان داشت.

موسیوند بیان کرد: اکیپ های اطفای حریق همزمان هر سه مورد حریق را پوشش داده و در سریعترین زمان عملیات اطفا را به انجام رساندند.

به گفته وی اطفای حریق در یک منزل مسکونی واقع در خیابان مدرس، 9 مورد علف های هرز و مزارع کشاورزی، 6 مورد امداد رسانی به افراد محبوس شده در آسانسور و 3 مورد منزل مسکونی از جمله عملیات های صورت گرفته در شبانه روز گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق همزمان در سه نقطه توسط آتش نشانی بروجرد

اطفای حریق همزمان در سه نقطه توسط آتش نشانی بروجرد