مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-17ورزشي

هدف مان معرفی بازیکن به تیم ملی است/ سخت ترین المپیک و قهرمانی جهان را داریم


مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی هدفش در رأس نیمکت سپاهان را معرفی بازیکنان شایسته از استان اصفهان به تیم ملی کشتی دانست و گفت: امسال شرایط خاصی وجود دارد و با وجود شرکت کردن روسیه در این مسابقات سخت ترین سال المپیک و قهرمانی جهان را داریم.

- ایسنا/اصفهان مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی هدفش در رأس نیمکت سپاهان را معرفی بازیکنان شایسته از استان اصفهان به تیم ملی کشتی دانست و گفت: امسال شرایط خاصی وجود دارد و با وجود شرکت کردن روسیه در این مسابقات سخت ترین سال المپیک و قهرمانی جهان را داریم.

تعداد باشگاه های فعال در حوزه تیم داری رشته کشتی در اصفهان به تعداد انگشت های یک دست نمی رسد که می توان در میان مدارس کشتی و آکادمی به تیم داری باشگاه های سپاهان و پادمایدک اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پادمایی ها در بخش آکادمی نونهال و نوجوان فعال اند و طلایی ها که سال گذشته به عنوان تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یافتند نیز تصمیم گرفتند علاوه بر تیم داری کشتی فرنگی برای بزرگسالان، امسال در رده های پایه هم فعالیت کنند تا در سال های آینده بتوانند دوبنده پوشان تیم بزرگسالانشان را از آکادمی تامین کنند.

همچنین آن ها می خواهند در تیم بزرگسالان علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم قهرمان سال گذشته، چند ملی پوش آکادمی نیز به جمع تیم قبلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف مان معرفی بازیکن به تیم ملی است/ سخت ترین المپیک و قهرمانی جهان را داریم

هدف مان معرفی بازیکن به تیم ملی است/ سخت ترین المپیک و قهرمانی جهان را داریم