مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:452023-08-24بين الملل

استقبال از ایران در ائتلاف ضدآمریکایی


کشورهای عضو بریکس رقبای استراتژیک هستند و در حال حاضر با توجه به مشترکات موجود تصمیم به ائتلاف با یکدیگر گرفته اند و مطمنا موارد اختلافی باید در اجلاس های آتی مورد توجه ومداقه قرار گیرد.

- کشورهای عضو بریکس رقبای استراتژیک هستند و در حال حاضر با توجه به مشترکات موجود تصمیم به ائتلاف با یکدیگر گرفته اند و مطمنا موارد اختلافی باید در اجلاس های آتی مورد توجه ومداقه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین صبحی روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی در پایگاه تحلیلی خبری فردا، نوشت: اخیرا آفریقای جنوبی به یکی از مقاصد دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده و این هفته قرار است رییس جمهور به دعوت رسمی سیریل رامافوزا برای حضور در پانزدهمین نشست سران بریکس عازم شهر ژوهانسبورگ شود.

گفت وگو در خصوص حذف دلار و رسیدن به ارز مشترک و دعوت از کشورهای جدید برای پیوستن به این بلوک از جمله مهمترین برنامه های این اجلاس است.

کشورهای برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی اعضای موسس این سازمان بین المللی هستند که رویکرد ضدغربی دارند و می توانند ضمن تضعیف آمریکا بر روند اضمحلال هژمونی ایالات متحده سرعت بدهند.

اتحاد راهبردی ایران با دو قدرت چین و روسیه که از اعضای بانفوذ بریکس هستند و روابط سازنده کشورمان با هند و آفریقای جنوبی که در رویکرد دیپلمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از ایران در ائتلاف ضدآمریکایی

استقبال از ایران در ائتلاف ضدآمریکایی