مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:402023-08-29اقتصادي

کلنگ زنی پروژه های عمرانی سده لنجان با اعتبار 145 میلیارد تومان


همزمان با هفته دولت پروژه های عمرانی و خدماتی سده لنجان با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی شهر سده لنجان با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد تومان بعدازظهر سه شنبه همزمان با هفته دولت برگزار شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این آیین با اشاره به راه اندازی قرارگاه مردمی سازی اقتصاد در حوزه های مختلف در استانداری گفت: درواقع در این قرارگاه یک نقشه راه برای اعضای مختلف بدنه اقتصادی استان طراحی می شود که رأس آنها شهرداری ها هستند تا ظرفیت های شهرداری را پای کار بیاوریم.

وی افزود: به عبارتی خط مقدم مواجهه مردم با شهرداری ها شکل می گیرد که بالا بردن کیفیت کار آنها و کمک به آنها رضایت مندی مردم را به همراه دارد.

امید شریفی با بیان اینکه تحقق اقتصاد پایدار با ارتباط با مردم شکل می گیرد، گفت: قطعاً نتیجه این قرارگاه و هم افزایی ها چنین پروژه های بزرگی با این رقم 145 میلیاردی است.

افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی با راه اندازی پروژه های عمرانی و خدماتی فرماندار شهرستان لنجان در این آیین اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان به جز خدمت به مردم به چیز دیگری فکر نمی کنند و یک همدلی و هم افزایی بین مسئولان شهر وجود دارد که از هر روش و منشی برای افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه های عمرانی سده لنجان با اعتبار 145 میلیارد تومان

کلنگ زنی پروژه های عمرانی سده لنجان با اعتبار 145 میلیارد تومان