مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-08بين الملل

سرنگونی پهپاد نیم میلیون یورویی اوکراین در زاپروژیا


نیروهای روسیه یک پهپاد نیم میلیون یورویی ساخت جمهوری چک متعلق به ارتش اوکراین را در حریم هوایی آبگیر سابق «کاخوفکا» در استان زاپروژیا سرنگون کردند.

- نیروهای روسیه یک پهپاد نیم میلیون یورویی ساخت جمهوری چک متعلق به ارتش اوکراین را در حریم هوایی آبگیر سابق کاخوفکا در استان زاپروژیا سرنگون کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، نظامیان داوطلب ارتش روسیه موسوم به بارس 10 یک پهپاد پریموکو وان Primoco One ساخت جمهوری چک به ارزش نیم میلیون یورو را بر فراز آبگیر سابق کاخوفکا سرنگون کردند.

خبرگزاری نووستی به نقل از فرمانده یگان بارس 10 ضمن اعلام این خبر افزود: ما گزارش اطلاعاتی را از یک نقطه کنترل هوایی دریافت کردیم مبنی بر اینکه یک فروند هواپیمای سبک از شهر زاپروژیا به سمت شهر انرگودار در حال حرکت است و پس از شناسایی بصری، آن را با سامانه دفاع هوایی دوش پرتاب سرنگون کردیم.

وی تأکید کرد: پهپاد مذکور به ارزش 550 هزار یورو در داخل آبگیر سابق کاخوفکا که اکنون آبی در آن وجود ندارد و شبیه باتلاق شده است، سقوط کرد و این پهپاد برای مطالعه به متخصصان نظامی تحویل داده شده است.

جمهوری چک پهپاد Primoco One را در سال 2020 به عنوان یک پهپاد طراحی شده برای شناسایی و نظارت رونمایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی پهپاد نیم میلیون یورویی اوکراین در زاپروژیا

سرنگونی پهپاد نیم میلیون یورویی اوکراین در زاپروژیا