مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-02پزشكي

زائران اربعین در مکان های شلوغ از ماسک استفاده کنند


یک فوق تخصص آسم و آلرژی و عضو هیأت علمی گروه آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زائران اربعین از استفاده از ماسک در طول سفر به خصوص نقاط مرزی و محل های شلوغ غافل نشوند تا که از مشکلات تنفسی به دور باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فوق تخصص آسم و آلرژی و عضو هیأت علمی گروه آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زائران اربعین از استفاده از ماسک در طول سفر به خصوص نقاط مرزی و محل های شلوغ غافل نشوند تا که از مشکلات تنفسی به دور باشند.

دکتر یاسر یادگاری اظهار کرد: در این ایام که آغاز راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی را داریم به تمامی زائران پیاده امام حسین(ع) توصیه می کنیم که در طول سفر از خوراکی ها و نوشیدنی های سالم و ترجیحاً بسته بندی شده استفاده کنند و در کنار آن از استفاده از ماسک هم در طول سفر به خصوص نقاط مرزی و محل های شلوغ غافل نشوند.

وی با بیان اینکه در محل های خلوت نیازی به استفاده از ماسک نیست، اما رعایت نکات بهداشتی و استفاده از خوراکی ها و نوشیدنی های سالم و ترجیحاً بسته بندی شده مورد تأکید است، خاطرنشان کرد: از عموم زائران پیاده حسینی می خواهیم که غذای باقی مانده خود را که امکان نگهداری در یخچال و محل های خنک ندارد در وعده های بعدی استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین در مکان های شلوغ از ماسک استفاده کنند

زائران اربعین در مکان های شلوغ از ماسک استفاده کنند