مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-22سياسي

گره حقوقی پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبد کاووس باز شد


گره پرونده موج های آبی گنبد کاووس با بیش از 300 شاکی، به دستور ویژه رییس قوه قضاییه، باز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در طول تصدی در منصب ریاست قوه قضاییه 2 مرتبه به استان گلستان سفر کرده است.

26 آذرماه سال 1400 در اولین سفر رییس دستگاه قضا به استان گلستان، موضوعات و مسائل موجود در استان گلستان از جمله خلیج گرگان ، پتروشیمی گلستان ، روستای زیارت ، منطقه آشوراده ، پرونده موج های آبی گنبد کاووس توسط مسؤولان قضایی مورد بررسی قرار گرفت و دستوراتی در خصوص رفع مشکلات آنها صادر شد.

یکی از موضوعاتی که در این سفر مورد تأکید رییس قوه قضاییه بود، جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در روستای زیارت بود که با اقدامات دادگستری استان و استقرار گیت ورودی در مسیر ورودی روستا، جلوی ساخت و ساز های غیر مجاز در این روستا گرفته شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در این سفر در خصوص پرونده کثیرالشاکی پتروشیمی گلستان دستور داد تا این موضوع به صورت ویژه بررسی شود و در همین زمینه هم اختیاراتی به دادگستری استان گلستان برای پیگیری پرونده داده شد.

  با پیگیری با اقدامات دادگستری استان پس از 16 سال از راکد بودن پتروشیمی گلستان، مشکلات حقوقی این پروژه رفع شد و هلدینگ خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره حقوقی پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبد کاووس باز شد

گره حقوقی پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبد کاووس باز شد