مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-13اقتصادي

مسکو: اقتصاد روسیه آمار خوبی را در 2023 ثبت کرد


وزیر توسعه اقتصادی روسیه با بیان اینکه آمار و ارقام خوبی از رشد سرمایه گذاری سال جاری در این کشور ثبت شده گفت که رشد سرمایه گذاری در سه ماهه دوم امسال به بیش از 12 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، ماکسیم رشتنیکوف ، وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد که اقتصاد روسیه در سال های آینده بیش از دو درصد رشد خواهد کرد و سرمایه گذاری خصوصی محرک اصلی رشد اقتصاد این کشور خواهد بود.

وزیر اقتصاد روسیه در حاشیه اجلاس اقتصادی شرق که در ولادی وستوک در شرق روسیه برگزار شد، در گفت وگو با روسیا الیوم گفت: اقتصاد روسیه به لطف بخش تجاری که انعطاف پذیری نشان داد و توانست به سرعت زنجیره های تامین، پرداخت و خدمات لجستیکی را بازسازی کند، خیلی زود از زیان تحریم ها خارج شود.

وی افزود: روسیه در حال حاضر فعالانه برای افزایش حجم مبادلات تجاری با کشورهای آسیایی تلاش می کند و انتظار دارد حجم تجارت با چین در سال 2023 بین 13 تا 16 درصد رشد کند و این شاخص از سطح 200 میلیارد دلار فراتر رود.

وی تاکید کرد: صادرات روسیه امروز تنها شامل منابع انرژی نیست، بلکه شامل مواد غذایی و کودها و همچنین محصولات مهندسی مکانیک و فلزات می شود.

وزیر اقتصاد روسیه در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد اقتصاد روسیه در سال 2023 گفت: برای سال جاری اعداد خوبی از رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: اقتصاد روسیه آمار خوبی را در 2023 ثبت کرد

مسکو: اقتصاد روسیه آمار خوبی را در 2023 ثبت کرد