مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-02حوادث

قاتل سریالی 7 شوهر در مازندران دستگیر شد + عکس


این زن که کلثوم نام دارد در نقشه هایش پیرمردهایی را انتخاب می کرده که کسی به نقشه او شک نکند و در این سالها 13 ازدواج موقت با پیرمردهای موقت کرده که پس از افشای راز جنایت هایش به قتل 7 مرد اعتراف کرده است.

- ؛ رکنا نوشت: فرمانده انتظامی استان خبر داد: زن 56 ساله ای که پس ازدواج با افراد مسن متمول آنان را به قتل می رساند در محمودآباد دستگیر شد و به 7 فقره قتل اعتراف کرد .

سردارحسن مفخمی شهرستانی در باره جزییات این خبر، گفت: در پی مرگ مشکوک پیرمرد 82 ساله ای در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد با بررسی های همه جانبه به همسر 56 ساله مقتول مشکوک شدند و وی را دستگیر کردند .

سردارمفخمی اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه دخالتی در مرگ همسر خود بود، در مواجهه با ادله های پلیسی به قتل وی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی، افزود: با توجه به این که در بررسی سوابق ازدواج متهم، سایر همسران وی که افرادی مسن و دارای تمکن مالی مناسب بوده اند به طرز مشکوکی جان باخته بودند، متهم تحت بازجویی های فنی قرار گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل سریالی 7 شوهر در مازندران دستگیر شد + عکس

قاتل سریالی 7 شوهر در مازندران دستگیر شد + عکس