مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:502023-08-28سياسي

ایران ریاست یک ساله مجمع گفت وگوی همکاری آسیا را عهده دار می شود


دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا در دیدار با امیرعبداللهیان ضمن گفت وگو درباره ریاست آتی ایران بر این مجمع، ابراز امیدواری کرد که در این دوره یک ساله شاهد اقدامات موثری از جمله در راستای اجرای سند چشم انداز 10 ساله مجمع باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، پورنچای دانویواتانا دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) که به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (دوشنبه) ششم شهریور ماه در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار،  از دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا به دلیل تلاش هایش تشکر کرد و اطمینان داد جمهوری اسلامی ایران در دوره آتی ریاست بر مجمع همه تلاش خود را برای ارتقای همکاری ها و تحقق اهداف مجمع به کار خواهد بست.

  وزیر امور خارجه همچنین بر نقش دبیرخانه مجمع در حمایت از پیشبرد همکاری ها تأکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به تقویت دبیرخانه مستقر در کویت و نیز مرکز همکاری های فرهنگی مجمع مستقر در تهران را اعلام کرد.

پورنچای دانویواتانا دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) هم در این دیدار گزارشی از فعالیت های این مجمع ارائه و وزیر امور خارجه را در جریان آماده سازی نشست وزرای امور خارجه این سازوکار در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ریاست یک ساله مجمع گفت وگوی همکاری آسیا را عهده دار می شود

ایران ریاست یک ساله مجمع گفت وگوی همکاری آسیا را عهده دار می شود