مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 21:152023-09-21سياسي

قدردانی وزیر خارجه هلند از تلاش های ایران برای کمک به صلح و ثبات در منطقه


وزیر خارجه هلند در دیدار با همتای ایرانی در نیویورک از تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای کمک به صلح و ثبات در منطقه تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه 30 شهریور ماه در  حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با خانم هانکه برونس اسلات وزیر امور خارجه هلند دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان ضمن تبریک مجدد انتصاب خانم هانکه برونس اسلات به عنوان وزیر خارجه هلند، گفت: همانند روابط خوب با وزیر خارجه سابق، برای ادامه گفتگو و تقویت همکاری با شما آماده هستیم.

امیرعبداللهیان بر آمادگی ایران برای تقویت روابط با هلند و نیز اتحادیه اروپا تاکید کرد و افزود: زمینه های مختلفی برای همکاری از جمله در زمینه های محیط زیست، آب و همکاری های صنعتی داریم.

وی افزود: علاقمندیم مشورتهای سیاسی میان دو وزارت امور خارجه ادامه یابد و برای توسعه روابط نیز آماده هستیم.

  وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد، ایران برای مبارزه با تروریسم هزینه های زیادی داد و تجارب ارزنده ای در این زمینه دارد و برای گفتگو و تبادل تجربه در این زمینه آمادگی داریم.

خانم هانکه برونس اسلات وزیر خارجه هلند نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت روابط دیپلماتیک دو کشور ایران و هلند بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر خارجه هلند از تلاش های ایران برای کمک به صلح و ثبات در منطقه

قدردانی وزیر خارجه هلند از تلاش های ایران برای کمک به صلح و ثبات در منطقه