مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-29اقتصادي

پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهرستان صحنه افتتاح شد


پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آب شُرب این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز چراغی افضل صبح سه شنبه در مراسم افتتاح این پروژه که با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان صحنه برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: برای عملیات اجرایی این پروژه که از آبان ماه سال 1401 آغاز و در خرداد ماه سال 1402 به اتمام رسید، مبلغی بالغ بر 23 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: برای این پروژه 600 متر اصلاح شبکه آبرسانی شامل تعویض لوله و شبکه های فرسوده و همچنین یک هزار و 600 متر اصلاح لوله انشعاب انجام شده است که با اتمام این پروژه 153 خانوار با جمعیتی بالغ بر 600 نفر از نعمت آب شُرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

سرپرست آبفا شهرستان صحنه جلوگیری از هدر رفت آب در محدوده بافت های مسکونی قدیمی و همچنین بهبود کیفیت آب شرب شهرستان با توجه به لوله و اتصالات به کار رفته جدید را از جمله محاسن انجام این پروژه برشمرد.

چراغی افضل در پایان سخنانش از مشترکین شهرستان صحنه خواست که در صورت مشاهده هرگونه شکستگی و نشت تأسیسات آب شرب در اسرع وقت با شماره تلفن شبانه روزی 122 تماس بگیرند و این شرکت را در خدمات رسانی بهتر و سریع تر به همشهریان یاری رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهرستان صحنه افتتاح شد

پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهرستان صحنه افتتاح شد