مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-03سياسي

فعالیت 50 موکب مازندران در جریان کنگره عظیم اربعین حسینی


رییس مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی مازندران گفت: 50 موکب استان در جریان کنگره عظیم اربعین حسینی در داخل و خارج از کشور و استان فعال هستند.

- محمدرضا کامیاب در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 50 موکب از این کانون ها فرهنگی و تبلیغی استان مازندران در جریان کنگره عظیم اربعین حسینی فعالیت دارند، افزود: از این تعداد 30 موکب از این تعداد در عراق و مابقی داخل کشور مستقر هستند.

وی اظهار داشت: در بین الحرمین و در طول مسیر نجف به کربلا نیز گروه های سرود، تئاتر میدانی و خیابانی و مواکب عرضه محصولات فرهنگی هنری در قالب های چند رسانه ای به همت اعضای کانون های فرهنگی تبلیغی برپا شده است تا فرهنگ عاشورایی به وسیله زبان هنر، تبیین شود.

وی تصریح کرد: این مواکب، با حمایت مردمی و خیران دایر شده است و در کنار سایر جریانات خودجوش مردمی، در تلاش هستند خدمتگزاری شایسته ای را به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشند.

کامیاب ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی و تبلیغی با حمایت معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در سراسر استان و در کشور عراق و منطقه مرزی در رویداد بزرگ اربعین، فعالیت های مختلفی را برای خدمات رسانی به زوار ابا عبدالله (ع) تدارک دیده اند که از جمله آنها می توان به اسکان و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری و … اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 موکب مازندران در جریان کنگره عظیم اربعین حسینی

فعالیت 50 موکب مازندران در جریان کنگره عظیم اربعین حسینی