مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-01سياسي

در راه زیارت اربعین زائر باید برای خودش و میزبان سهل بگیرد


حجت الاسلام و المسلمین ناصری در این سخنان با اشاره به نکاتی در خصوص تشرف به سرزمین کربلا و گفت: این راه راهی است که انسان باید برای خودش و دیگران سهل بگیرد و بر دیگران خودش را تحمیل نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چند روزی است که سفر زیارت اربعین حسینی در عراق آغاز شده است و ایرانیان و دیگر شیعیان مشتاق زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت اباالفضل العباس علیه السلام در حال تدارک ملزومات سفر اربعین هستند.

کسانی که پای در این سفر معنوی و انسان ساز می گذارند لازم است چه پیش از سفر و چه در حین سفر و انجام پیاده روی نسبت به ارتقای بینش خود نسبت به زیارت و امام (ع) اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر ناصری از اساتید اخلاق توصیه های مهم و کاربردی برای زائرین اربعین دارند که قسمت چهارم آن تقدیم مخاطبان می شود: حجت الاسلام والمسلمین ناصری در این سخنان با اشاره به نکاتی در خصوص تشرف به سرزمین کربلا و زیارت امام حسین (ع) گفت: این راه راهی است که انسان باید برای خودش و دیگران سهل بگیرد و بر دیگران خودش را تحمیل نکند.

وی با اشاره به اینکه میزبان مردم عراق هستند و لطف دارند، گفت: مردم عراق اعتقادشان بر پذیرایی از زائران امام حسین (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راه زیارت اربعین زائر باید برای خودش و میزبان سهل بگیرد

در راه زیارت اربعین زائر باید برای خودش و میزبان سهل بگیرد