مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-08ورزشي

جنجال VAR در لارستان


استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال و فوتبال لارستان برای نخستین بار در کشور، جنجال بسیاری به پا کرده و جامعه ورزشی را به شوک فرو برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، این روزها لارستان با برگزاری تورنمنت ورزشی آن هم با استفاده ازکمک داور ویدیویی(VAR) جنجال بسیاری را به پا کرده است.

در حالی که در کشورمان تا کنون مسابقات فوتبالی بدون VAR برگزار شده، برگزاری یک مسابقه فوتبال آن هم در سطح یک شهر با رونمایی از VAR شوک بسیاری را به جامعه فوتبالی وارد کرده است.

در اردیبهشت ماه سال جاری، برای نخستین بار زمزمه استفاده از  کمک داور ویدیویی در مسابقات فوتسال در شهر لار مطرح شد، در این مسابقات که توسط باشگاه اتحاد خلور لارستان برگزار شد و بازیکنان مطرح کشوری و لیگ برتری در آن حضور داشتند بیش از 5 میلیارد برای سیستم کمک داور ویدیویی هزینه شد.

در حال حاضر نیز مسابقات فوتبال با نام جام تلاش در شهر خور لار در حال برگزاری است که نام VAR هم از میان این مسابقات برخواسته است و برای اولین بار یک مسابقه فوتبالی در کشورمان از این سیستم استفاده می کند و همین امر شوک بسیاری را به جامعه فوتبالی وارد کرده است که در حالی که لیگ های برتر ما بدون وار برگزار می شود یک مسابقات سطح شهری از وار استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال VAR در لارستان

جنجال VAR در لارستان