مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-20فرهنگي

هنرمندان قدیمی گردهم آمدند


یازدهمین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان قدیمی برگزار شد و در این مراسم اظهار امیدواری شد که مشکلات بودجه ای موسسه حل و فصل شود.

- یازدهمین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان قدیمی برگزار شد و در این مراسم اظهار امیدواری شد که مشکلات بودجه ای موسسه حل و فصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، نشست صمیمی اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عضو هیات امنا موسسه، محسن علی اکبری پیشکسوت سینما و عضو هیات امنا موسسه، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و عضو هیات مدیره موسسه، سیدعباس عظیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه و حضور پرشور هنرمندان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت سه شنبه شب، 28 شهریور ماه 1402 در محل موسسه برگزار شد.

موسسه هنرمندان پیشکسوت در سال 1391 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی در زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

اعضای این موسسه هنرمندان رشته های گوناگون هنری در حوزه های سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی، شعر، ادبیات داستانی، هنرهای سنتی و معماری هستند که بالای 60 سال سن و دارای گواهینامه درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان قدیمی گردهم آمدند

هنرمندان قدیمی گردهم آمدند