مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-02بين الملل

بیش از یک میلیون زائر در عراق تحت درمان هلال احمر قرار گرفتند


بیش از میلیون زائر تحت درمان قرار گرفتند و افرادی که شرایط انتقال آنها به کشور مساعد بود، بلافاصله برای درمان پزشکی بیشتر به کشور منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای ماه صفر، 4 هزار پزشک، پرستار امدادگران و نجاتگران که همگی داوطلب هستند در کشور عراق جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مستقر شدند.

وی افزود: از نقاط صفر مرزی تا شهر نجف هر 100 کیلومتر یک پایگاه امداد و نجات مستقر کردیم.

کولیوند گفت: در شهر نجف سه بیمارستان عراقی و یک بیمارستان مربوط به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی است به نام بیمارستان امام علی وجود دارد که خدمات درمانی در این بیمارستان ها ارائه می شود و تعداد قابل توجهی درمانگاه سطح 2 و 3 نیز در نجف راه اندازی شد.

وی بیان داشت: در مسیر نجف تا کربلا 27 پایگاه سلامت و چهار بیمارستان 3 بیمارستان عراقی و یک سازه بیمارستان سیار مربوط به بنیاد احسان از بنیاد برکت، تحت نظر جمعیت هلال احمر خدمات رسانی می کنند.

کولیوند بیان داشت: گروه های طبیب سیار که حدود 1600 نفر ثبت نام کردند برای خدمت رسانی در مسیر راهپیمایی، کوله پشتی هایشان داروها و مواد لازم دارد و همراه کاروان ها راهپیمایی می کنند که در هر 60 عمود یک پایگاه مستقر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون زائر در عراق تحت درمان هلال احمر قرار گرفتند

بیش از یک میلیون زائر در عراق تحت درمان هلال احمر قرار گرفتند