مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-11سياسي

بانک مرکزی بیشترین کم کاری را در اجرای قانون جهش تولید دارد


یشترین کم کاری در حوزه اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان از سوی بانک مرکزی و سایر بانک ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحکم سر این موضوع ایستادند تا علم نهادینه شد و بعد از آن موضوع اقتصاد دانش بنیان مطرح شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: روزی در این کشور مسأله سوادآموزی موضوع اول کشور بود اما امروز مسأله ما فتح قله های فناوری و تبدیل شدن اقتصاد ما به اقتصاد دانش بنیان است که فارغ از دولت ها و مجالس و جایگاه های سیاسی و اقتصادی، مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم که پای این موضوع ایستادند و امروز جایگاه علمی و فناوری ما زبانزد کشورهای دنیا است.

وی با اشاره به دورانی که در حوزه دانش بنیان فعالیت می کرد و آگاهی ای که نسبت به دغدغه های این حوزه دارد، عنوان کرد: جلسه ای با دکتر قالیباف پیش از تشکیل مجلس یازدهم داشتیم که ایشان قول دادند تا به حوزه دانش بنیان کمک کنند که در تیرماه اولین سال کار مجلس یازدهم قانون حمایت از جهش تولید دانش بنیان بارگذاری شد و به سرعت بعد از تصویب به اجرا رسید.

دهنوی در ادامه تصریح کرد: امروز نه به عنوان یک نماینده بلکه به عنوان یکی از اعضای زیست بوم دانش بنیان از دکتر قالیباف برای حمایت از دانش بنیان تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی بیشترین کم کاری را در اجرای قانون جهش تولید دارد

بانک مرکزی بیشترین کم کاری را در اجرای قانون جهش تولید دارد