مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-02سياسي

شهر قم آماده پذیرایی از زائرین اربعین حسینی


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری و شورای شهر در پذیرایی از زائران حسینی(ع) در شهر قم و شهر کرمانشاه و کشور عراق آماده بوده و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

- ایسنا/قم رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری و شورای شهر در پذیرایی از زائران حسینی(ع) در شهر قم و شهر کرمانشاه و کشور عراق آماده بوده و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مجتبی سبحانی در آستانه ایام اربعین حسینی(ع) با اشاره به اهمیت ارائه خدمات رسانی شهرداری به مردم و زائران اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری از چندین ماه قبل ستاد خدمت رسانی به عزادارن اربعین حسینی(ع) را تشکیل داده و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی کارکنان شهرداری را علمداران خدمت نامید و افزود: امسال خدمات شهرداری در ایام محرم و صفر با نام طرح جهادی علمداران خدمت به مردم ارائه شد و حوزه معاونت خدمات شهری، مناطق هشتگانه و همچنین سازمان های تابعه شهرداری در این طرح شرکت داشتند.

رییس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: برنامه های ویژه اربعین در دو بخش داخل شهر قم و خارج از شهر و به صورت ارائه خدمات همزمان برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر قم آماده پذیرایی از زائرین اربعین حسینی

شهر قم آماده پذیرایی از زائرین اربعین حسینی