مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-02ورزشي

اعطای مدال نقره مسابقات جهانی اختراعات برای طرح ایرانی «یخچال خورشیدی قابل حمل»


عضو حقیقی فدراسیون جهانی مخترعان در سومین دوره مسابقات اختراعات و نوآوری ها ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان در ژنو سوییس، موفق به کسب مدال نقره شد.

- اعطای مدال نقره مسابقات جهانی اختراعات برای طرح ایرانی یخچال خورشیدی قابل حمل عضو حقیقی فدراسیون جهانی مخترعان در سومین دوره مسابقات اختراعات و نوآوری ها ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان در ژنو سوییس، موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراز صادقی مقدم، شرکت کننده در کلاس J سومین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران، اختراعی با عنوان یخچال خورشیدی قابل حمل را طراحی کرده که موفق به کسب مدال نقره در این دوره از مسابقات شده است.

این اختراع به دلیل کاربردهای فراوان در حوزه های مختلف و شکست انحصار چند کشور محدود جهان و سازگاری با محیط زیست و تغییرات اقلیمی، مورد استقبال داوران فدراسیون جهانی در سوییس قرار گرفت.

سومین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران، ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان، در تاریخ 20 تا 22 آگوست 2023 برابر با 29 تا 31 مرداد ماه 1402 به صورت حضوری و برخط و همچنین در دو قالب انفرادی و گروهی برگزار شد که 830 اختراع از 50 کشور جهان و 1500 مخترع در این رویداد شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مدال نقره مسابقات جهانی اختراعات برای طرح ایرانی «یخچال خورشیدی قابل حمل»

اعطای مدال نقره مسابقات جهانی اختراعات برای طرح ایرانی «یخچال خورشیدی قابل حمل»