مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-30پزشكي

موج جدید ابتلا به کرونا در این کشور و تاکید بر تزریق واکسن


تزریق واکسن علیه کرونا ایمن ترین راه برای اجتناب از بستری شدن در بیمارستان، تجربه پیامدهای سلامت طولانی مدت و مرگ و میر ناشی از این بیماری است و به همین دلیل است که مردم به ویژه گروه های در معرض خطر را تشویق می کنیم تا دزهای یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند.

- تزریق واکسن علیه کرونا ایمن ترین راه برای اجتناب از بستری شدن در بیمارستان، تجربه پیامدهای سلامت طولانی مدت و مرگ و میر ناشی از این بیماری است و به همین دلیل است که مردم به ویژه گروه های در معرض خطر را تشویق می کنیم تا دزهای یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند.

ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: مقامات بهداشتی آمریکا با اشاره به افزایش بیماران کرونایی طی هفته های اخیر در چندین ایالت، از مردم این کشور خواسته اند ماه آینده، دُزهای یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آناتولی آمریکا در هفته های اخیر با موج جدیدی از ابتلاهای کرونایی ناشی از زیرسویه امیکرون موسوم به اریس مواجه شده است.

  با این حال یکی از مقامات بهداشتی این کشور مدعی شد: ما معتقدیم که برای پاییز امسال (2023) آماده هستیم و در شرایط بهتری نسبت به گذشته برای مبارزه با کووید19 قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید ابتلا به کرونا در این کشور و تاکید بر تزریق واکسن

موج جدید ابتلا به کرونا در این کشور و تاکید بر تزریق واکسن