مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-02فرهنگي

هادی حجازی فر سال ها به نقش شهید باکری فکر کرده بود


شهرام خلج که طراحی چهره پردازی سریال در حال پخش «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی فر را عهده دار است، گفت: در این سریال اولویت اول شباهت بازیگران به شخصیت های اصلی نبوده و بازی بازیگر برایمان ارجحیت داشت.

- ، شهرام خلج تاکنون همکاری با آثاری چون ایستاده در غبار ، لاتاری ، به وقت شام ، ماجرای نیمروز ، ابراهیم خلیل الله (در سینما) و معمای شاه ، ایراندخت ، تکیه بر باد و دادستان (در تلویزیون) را به عنوان چهره پرداز و طراح چهره پردازی در کارنامه هنری اش به ثبت رسانده است.

نقش های معاصر تا چه حد حساس اند؟ ایسنا نوشت؛ خلج به بهانه پخش سریال عاشورا از شبکه اول سیما در گفت وگویی ابتدا با اشاره به حساسیت های بالای چنین آثاری و دشواری بازسازی چهره های معاصر که مابه ازای بیرونی داشته اند، می گوید: مطمئنا حساسیت اینگونه آثار بالاست چون گذشته از مردم که این شخصیت ها را می شناسند، از آن مهمتر ما اول باید خانواده های شهدا را راضی کنیم و بگوییم که چنین اثری می خواهیم بسازیم چون واقعاً آدم های بزرگی بودند و مورد احترام همه هستند.

او تاکید می کند: شهدای جنگ جناح بندی ندارد و از هر جناحی شهدای جنگ را دوست دارند به همین خاطر تمام سعی مان بر این بود که به لحاظ چهره در درجه اول خانواده این بزرگواران و در درجه دوم مردم را راضی نگه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی حجازی فر سال ها به نقش شهید باکری فکر کرده بود

هادی حجازی فر سال ها به نقش شهید باکری فکر کرده بود