مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-19سياسي

توزیع 5000 بسته لوازم التحریر در بین خانواده های کم بضاعت خراسان شمالی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خراسان شمالی از توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر شامل کیف و نوشت افزار بین خانواده های کم بضاعت در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خراسان شمالی از توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر شامل کیف و نوشت افزار بین خانواده های کم بضاعت در استان خبر داد.

محمدنبی شکیبایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، پویش مشق احسان با هدف توزیع پنج هزار بسته کیف و نوشت افزار بین دانش آموزان خانواده های کم برخوردار استان آغاز شده است.

وی افزود: این اقدام با همکاری 130 گروه جهادی در سطح استان انجام می شود تا بتوانیم بخشی از دغدغه های خانواده های محروم برای تحصیل فرزندانشان را مرتفع کنیم.

وی همچنین با اشاره به پتانسیل های استان در حوزه کشاورزی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در مهرماه سال 1391 به خراسان شمالی سفر کردند که طی آن تاکیدات بسیاری برای توجه به حوزه کشاورزی داشتند.

شکیبایی ادامه داد: در این راستا با توجه به آغاز سال تحصیلی و سال زراعی جدید، محل اجرای این برنامه را در جوار مزرعه ای کشاورزی قرار داده و تلاش کردیم تا اهمیت این فعالیت را برای دانش آموزانی که حضور دارند، روشن کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 بسته لوازم التحریر در بین خانواده های کم بضاعت خراسان شمالی

توزیع 5000 بسته لوازم التحریر در بین خانواده های کم بضاعت خراسان شمالی