مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:162023-09-02سياسي

روایت پرچم داری موکب های خراسان جنوبی در شلوغی کاظمین


خراسان جنوبی، سمیه صدیق نژاد؛ بین الحرمین اگر که خواهی اینجاست، اینجا آغاز رفتن از دنیای بدون حسین و پیوستن به جمیعت بی شمار زائران پیاده، سوار بر بال فرشتگان است اینجا بین الحرمین عاشقی ارادتمندان به اهل بیت است.

اگر عاشق کربلای امام حسین(ع) باشی زیباترین صحنه های جهان را می شود در پیاده روی اربعین دید، حضور در مسیر عاشقی در این آفتاب سوزان، سخت است و آن هم حضور میلیونی، فقط کافی ست که اراده کنی و بخواهی و روزیت باشد این میهمانی در اقیانوس عجیب و عظیم پیاده روی اربعین.

در کنار سختی ها و کمبودها، شیرینی سفر وقتی است که چشمت به حرم ائمه اطهار(ع) می افتد، وقتی نماز زیارت می خوانی و آرامش پیدا می کنی و خستگی سفر را فراموش می کنی.

اینجا کاظمین است، 38 موکب از استان خراسان جنوبی در شهر مقدس کاظمین مستقر هستند که در زمینه تغذیه و خدمات رسانی های دیگر در خدمت زائران پیاده روی اربعین از کشورهای مختلف جهان هستند، همچنین 13 موکب استان نیز در مسیر نجف به کربلا و همچنین در دو شهر کربلا و نجف مستقر هستند.

خراسان جنوبی در کمک به عتبات عالیات، حرف اول را در ایران می زند و مردم نجیب این استان، پرچم دار مواکب در شارع صاحب الزمان(عج) شهر کاظمین هستند، موکب هایی که از شهر و روستاهای مختلف استان به اینجا آمدند و غوغای حسینی به پا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پرچم داری موکب های خراسان جنوبی در شلوغی کاظمین

روایت پرچم داری موکب های خراسان جنوبی در شلوغی کاظمین