مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-27اقتصادي

تحویل 17 واحد مسکن به مددجویان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته دولت 17 واحد مسکن به مددجویان شهرستان های اردل، کیار، سامان و لردگان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جاسم محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته دولت 17 واحد مسکن به مددجویان شهرستان های اردل، کیار، سامان و لردگان تحویل داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این واحدهای مسکونی با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان احداث شده است.

وی با اشاره به کلنگ زنی هفت واحد مسکن مددجویی در هفته دولت امسال، افزود: این واحدهای مسکونی با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان لردگان کلنگ زنی می شود.

محمدی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 48 واحد مسکن مددجویی دیگر نیز تکمیل و تحویل خانواده های تحت حمایت این نهاد شده است.

وی با اشاره به بسته حمایتی مسکن نیازمندان، گفت: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده های بدون مسکن را دارند می توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 17 واحد مسکن به مددجویان چهارمحال و بختیاری

تحویل 17 واحد مسکن به مددجویان چهارمحال و بختیاری