مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 02:002023-09-16سياسي

مردم لرستان در محرم و صفر نشان دادن ارادت به اهل بیت(ع) خاموش شدنی نیست


نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی گفت: مردم استان لرستان، که از دیرباز مهد ایمان، عشق و محبت و وفاداری به اسلام و اهل بیت «علیهم السلام» بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در خصوص برگزاری مواکب اربعین حسینی و مراسمات عزاداری محرم و صفر در استان لرستان پیامی به شرح زیر صادر کرد؛ بسم الله الرحمن الرحیم سپاس و ستایش خداوندی را که منت نهاد، و ما را در مسیر انوار تابان هدایت اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین قرار داد.

سلام و تحیت بی پایان بر حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی و آل طاهرینش، هادیان امت، مروجان شریعت، و صاحبان شفاعت، که مودتشان طریق نجات و حُبشان راه کمال و سعادت است.

همواره محرم و صفر، و مکتب پر افتخار عاشورای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نسخه بی بدیل و شفابخش و مسیر تضمین کننده عزت، آزادگی و انسانیت است.

مردم شریف ایران اسلامی و استان لرستان، که از دیرباز مهد ایمان، عشق و محبت و وفاداری به اسلام و اهل بیت علیهم السلام بوده است، در این ایام با اقامه عزای حسینی و حفظ شعائر مذهبی و برپایی مواکب اربعین نشان دادند که با وجود توطئه های دشمنان، عشق و ارادت به سالار شهیدان و عاشورا و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم لرستان در محرم و صفر نشان دادن ارادت به اهل بیت(ع) خاموش شدنی نیست

مردم لرستان در محرم و صفر نشان دادن ارادت به اهل بیت(ع) خاموش شدنی نیست