مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 00:202023-08-22سياسي

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با ایجاد 3 منطقه آزاد تجاری


هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی در «سرخس»، «دوغارون» و «مازندران» را مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.

- هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی در سرخس ، دوغارون و مازندران را مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از مغایرت های مصوبه مجلس در زمینه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی مازندران و سرخس و دوغارون از سوی کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع ارائه شد و داود دانش جعفری، نتایج بررسی کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری دبیرخانه مجمع را درباره مصوبه مجلس شورای اسلامی در زمینه تبدیل و ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی در سرخس ، دوغارون و مازندران مطرح کرد.

حجت عبدالملکی، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، در این جلسه با اشاره به فرصت هایی که برای صادرکنندگان و سرمایه گذاران در مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس ، دوغارون و مازندران پیش بینی شده، گفت: دولت معتقد به توسعه بی حدوحصر مناطق آزاد نیست اما معتقد است اگر مناطق به صورت درست جانمایی شوند، رشد صادرات، افزایش درآمد مالیاتی را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با ایجاد 3 منطقه آزاد تجاری

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با ایجاد 3 منطقه آزاد تجاری