مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-30سياسي

تخصیص منابع مصوبات سفر رییس جمهوری آنی و به موقع باشد


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: باید تخصیص اعتبار مصوبه های سفر رییس جمهوری به استان آنی و به موقع باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی، رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی امروز در دیدار با معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رییس جمهور اظهارداشت: یکی از روزنه های امید مردم برای تسریع در تکمیل طرح هایی است که سال هاست معطل منابع ملی مانده اجرایی و عملیاتی شدن مصوبه های سفر رییس جمهور  مانده که آن چه در این بین بسیار اهمیت دارد تخصیص به موقع این منابع است.

 وی با اشاره به اینکه منابعی که در قالب مصوبه های سفر رییس جمهوری مصوب می شود با نظر استاندار است که نقش مهمی در تکمیل پروژه های ناتمام دارد، تصریح کرد: خواسته اول این است که عدالت در اجرایی شدن این مصوبه ها مشهود باشد و خواسته دیگر هم این است که تخصیص آن به موقع باشد.

اسحاقی از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار برای محور ترانزیتی قاین - بیرجند به تازگی خبر داد و تصریح کرد: با تزریق این منابع شاهد سرعت در تکمیل این شریان مواصلاتی حیاتی خراسان جنوبی هستیم.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: این رویه برای تخصیص منابع 10 میلیارد تومانی پروژه دانشگاه بزرگمهر قاین نیز ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص منابع مصوبات سفر رییس جمهوری آنی و به موقع باشد

تخصیص منابع مصوبات سفر رییس جمهوری آنی و به موقع باشد