مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-03حوادث

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از 2 روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه و کسب بهبودی لازم پس سانحه هوایی بالگرد فراجا از این مرکز درمانی ترخیص شد.

- کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از 2 روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه و کسب بهبودی لازم پس سانحه هوایی بالگرد فراجا از این مرکز درمانی ترخیص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان رییس پلیس استان کرمانشاه 10 شهریور به همراه چهار نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین در حال بازدید بودند که ناگهان بالگرد حامل آنها در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی شده و خلبان پرواز مجبور به فرود اضطراری می شود.

به علت فرود اضطراری بالگرد سردار حاجیان و همراهان وی به اضافه خلبان و کمک خلبان دچار جراحت هایی شدند که در ادامه توسط یگان های امدادرسان و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از 2 روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کرمانشاه و با کسب بهبودی لازم از بیمارستان مرخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد