مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-25سياسي

اربعین حسینی نماد وحدت و قدرت جبهه اسلام است


مراسم پیاده روی اربعین حسینی نماد وحدت و قدرت جبهه اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای انعکاس و تشریح دستاوردهای نظام است.

وی بیان کرد: توافق اخیر ایران و آمریکا در تبادل زندانیان و بازگشت هفت میلیارد دلار پول ایران به کشور، دستاوردی بزرگ، بی نظیر و مایه عزتمندی ایران اسلامی بود.

امام جمعه موقت زاهدان بارزترین مصادیق عبادت اجتماعی را خدمت به خلق خداوند عنوان کرد و ادامه داد: ارائه گزارش صادقانه خدمات نظام به مردم موجب می شود دشمنان نتوانند از شرایط سوءاستفاده کنند و چهره دولت را ناکارآمد و ناموفق نشان دهند.

حجت الاسلام اکبر پور با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین افزود: اربعین حسینی نماد تجلی وحدت در بین تمامی ادیان و مذاهب از جمله شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان است.

وی تصریح کرد: همه ساله خیل عظیمی از زوار کشور دوست و همسایه پاکستان از طریق پایانه های مرزی ریمدان و میرجاوه وارد سیستان و بلوچستان شده و در مسیر تشرف به عتبات عالیات مورد استقبال دلدادگان حسینی در این استان قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی نماد وحدت و قدرت جبهه اسلام است

اربعین حسینی نماد وحدت و قدرت جبهه اسلام است