مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 07:212023-09-06سياسي

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، هر که عاشق بر حسین شد منصبی ممتاز دارد احترامی بس مقدس نزد اهل راز دارد مکتب عشق حسینی بین که هفتاد دو ملت در شگفت از اینکه هفتاد و دوتن جانباز دارد ای بنازم بر چنین هنگی که پیشاهنگ لشکر همچو اصغر کودک شش ماهه ای سرباز دارد امروز فرمانده انتظامی کشور با حضور در مرز مهران آخرین اقدامات صورت گرفته را مورد بررسی قرار داد تا دیگر مشکلی پیش روی زائرین اربعین هنگام رفت و برگشت وجود نداشته باشد امسال حمل و نقل هوایی با افزایش تعداد پروازهای فرودگاه ایلام نقش بسزایی در تسهیل تردد زائرین اربعین داشت و می توان گفت با این اقدام مسئولان فرودگاهی، از حجم ترافیک جاده ای کاهش یافته است.

آنتن دهی شبکه تلفن در مرز مناسب بود عباس نعمتی از زائرین اربعین به فارس گفت: در روز قبل از اربعین ترددها در مرز بین المللی مهران بیشتر شده و همه به عشق حسین در این مسیر قدم گذاشته اند تا لبیک گویان شعار حماسی دفاع از اهل بیت(ع) را بر زبان جاری کنند.

وی افزود: سال گذشته مشکلات ارتباطات برای زائرین یک مسئله جدی بود اما امسال پوشش اینترنتی و آنتن دهی شبکه تلفن در مرز مناسب بود.

توزیع روزانه بیش از 500 سیلندر گاز مایع پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام به فارس گفت: در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت