مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:552023-08-28ورزشي

عیسی آل کثیر از لیست سپاهان بیرون ماند!


کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قرارداد باشگاه ها مجدداً با درخواست باشگاه های پرسپولیس، سپاهان و فولاد خوزستان مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که روز گذشته کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قرارداد باشگاه تشکیل جلسه داد و با درخواست سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و فولاد خوزستان برای افزایش سقف بودجه مخالفت شد، قرار بود ظهر امروز (دوشنبه) این کارگروه جلسه ای فوق العاده در دفتر مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برگزار کند تا دوباره به این درخواست رسیدگی شود.

بر همین اساس ظهر امروز این جلسه در دفتر تاج برگزار شد و در پایان این جلسه مجدداً، کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قرارداد باشگاه ها با درخواست باشگاه های سپاهان و فولاد و همچنین پرسپولیس مخالفت کرد.

باشگاه سپاهان به دلیل پُر شدن سقف بودجه خود هنوز نتوانسته است قرارداد عیسی آل کثیر و برایان دابو را ثبت کند و پرسپولیس نیز برای جذب مهاجم خارجی و فولاد جهت استخدام مربی جدید درخواست افزایش بودجه داشته اند.

کارگروه نظارت بر سقف قراردادها پیش از این در یک مرحله قانون مربوط به بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ های خارجی و تعداد سهمیه زیر 23 سال را دستخوش تغییر کرد که این موضوع با انتقادهایی مواجه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیسی آل کثیر از لیست سپاهان بیرون ماند!

عیسی آل کثیر از لیست سپاهان بیرون ماند!