مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-16فرهنگي

تکریم مقام استاد شهریار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در تبریز


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم روز ملی شعر و ادب فارسی و و تکریم مقام استاد شهریار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 27 شهریور در تبریز خبر داد.

- محمدحسین بلاغی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مراسم روز ملی شعر و ادب فارسی و تکریم مقام استاد سیدمحمدحسین شهربار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  و با حضور هنرمندان سرشناس کشور 27 شهریور در تالار پتروشیمی تبریز برگزاری می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: این برنامه ها در سه حوزه پژوهشی و علمی، تولید محتوا مانند استوری موشن، کلیپ و پوستر و حوزه ترویجی مانند برگزاری نشست های ادبی و تولید محتوای ادبی و شعر برگزار می شود.

بلاغی، با بیان اینکه روز 27 شهریور برنامه محوری و اصلی بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی برگزار می شود، افزود: قبل از ظهر این روز مزار استاد شهریار با حضور مردم، اهالی هنر، ادب و شعر در مقبره الشعرا گلباران می شود و بعد از ظهر نیز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همایش ملی روز شعر و ادب فارسی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

وی، روز ملی شعر و ادب فارسی را ظرفیتی برای تبریز و معرفی  پیشینه غنی و استوار ادبی این شهر و همچنین پتانسیل های قدرتمند آن در دوران معاصر برشمرد و بر اهمیت همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم مقام استاد شهریار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در تبریز

تکریم مقام استاد شهریار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در تبریز