مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-13اقتصادي

راه اندازی بانک جامع فارغ التحصیلان در دانشگاه فنی و حرفه ای


ما در حوزه فارغ التحصیلان خودمان در حال راه اندازی بانک جامع فارغ التحصیلان هستیم، در این زمینه روسای دانشکده های استانی کار را شروع کرده اند.

- عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی وحرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،گفت: یکی از اقدامات خوبی که در دوره جدید وزارت علوم طراحی شده است، بحث بورس های مشترک با صنایع و کارخانه جات است که ما هم در دانشگاه فنی وحرفه ای این کار را شروع کردیم، امسال سال اشتغال است و یک هدف 20 هزار نفری برای اشتغال فارغ التحصیلان در نظر گرفته ایم.

* راه اندازی بانک جامع فارغ التحصیلان در دانشگاه فنی و حرفه ای وی افزود: ما در حوزه فارغ التحصیلان خودمان در حال راه اندازی بانک جامع فارغ التحصیلان هستیم و روسای دانشکده های استانی کار را شروع کرده اند، تمام تلاش بر این است  تا دانشجویی که الان در دانشگاه ما مشغول به تحصیل است، از همین حالا در صنعت مربوط به رشته خودشان جا نشین شوند و بعد از فارغ التحصیلی در آنجا مشغول به کار شوند و از الان بدانند درسشان که تمام شد، می توانند به صنعت مربوط برسند.

خسرویان خاطرنشان کرد: پیگیری این فرایند با مدیر کنسرسیوم اشتغال است و مراسم رسمی افتتاح کنسرسیوم اشتغال به زودی در استان ها با حضور برند های صنعتی جانشینی فارغ التحصیلان  برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بانک جامع فارغ التحصیلان در دانشگاه فنی و حرفه ای

راه اندازی بانک جامع فارغ التحصیلان در دانشگاه فنی و حرفه ای