مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-24اجتماعي

4 اکیپ هلال احمر نهاوند در مراکز تردد زائرین اربعین مستقر شدند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از استقرار چهار اکیپ امدادی برای امدادرسانی به زائران اربعین خبر داد.

- علی کیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به استقرار چهار اکیپ امدادی در شهرستان نهاوند و عراق به منظور امدادرسانی به زائران اربعین اظهار کرد: دو اکیپ امدادی که از اول هفته شروع به فعالیت کرده اند در محورهای ارتباطی نهاوند به بروجرد و پایگاه امداد جاده ای فیروزان واقع در محور نهاوند به کرمانشاه مستقر شده اند.

وی افزود: یک اکیپ امداد خودرویی به استعداد یک دستگاه آمبولانس مجهز در مرز شلمچه و یک اکیپ نیرو متشکل از دو امدادگر زبده با قابلیت افزایش به چهار نفر نیز در شهر کربلا استقرار یافته که تا چند روز پس از اربعین فعالیت های خود را انجام می دهند.

رییس جمعیت هلال احمر نهاوند به فعالیت اکیپ های امدادی مستقر در محورهای ارتباطی نهاوند اشاره کرد و گفت: به طور کلی هشت امدادگر شبانه روزی در دو پایگاه امدادی نهاوند فعالیت دارند و خدمات خود را  به زائرین ارائه می دهند.

  وی به نوع خدمات ارائه شده توسط پایگاه های امدادی هلال احمر اشاره کرد و گفت: پوشش حوادث جاده ای، کنترل علائم حیاتی، راهنمایی مراجعه کنندگان به پزشک، کنترل فشار خون و سایر اقدامات امدادی از جمله خدماتی است که مراجعین می توانند از پایگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 اکیپ هلال احمر نهاوند در مراکز تردد زائرین اربعین مستقر شدند

4 اکیپ هلال احمر نهاوند در مراکز تردد زائرین اربعین مستقر شدند