مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-12اقتصادي

مذاکره با چینی ها، برای تکمیل پل خلیج فارس


عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم از برگزاری جلسه ای با شرکت راه و جاده شیامن چین(Xiamen Roads and Bridges co) جهت تفاهم برای تکمیل پروژه شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم از برگزاری جلسه ای با شرکت راه و جاده شیامن چین(Xiamen Roads and Bridges co) جهت تفاهم برای تکمیل پروژه شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس خبر داد.

یاسر سلیمانی با بیان این خبر، اظهار کرد: در حاشیه بیست و سومین رویداد بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین (CIFIT 2023) جلسه ای با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم و رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم، با قائم مقام و مدیران ارشد شرکت راه و جاده شیامن برگزار شد.

وی ادامه داد: این جلسه با توجه به ظرفیت های بالای فنی مهندسی کشور چین در احداث سازه های آبی و با توجه مشابه بودن موقعیت جزیره شیامن نسبت استان فوجیان با جزیره قشم و سرزمین اصلی در استان هرمزگان و همچنین بهره گرفتن از تجربیات یکی از بزرگترین شرکت های ساخت سازه های آبی چین این نشست دایر گردید.

عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم افزود: این جلسه در راستای تکمیل پروژه شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس (شامل توسعه بندر کاوه- جاده و راه آهن و احداث پل خلیج فارس) به عنوان یکی از پروژه های را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با چینی ها، برای تکمیل پل خلیج فارس

مذاکره با چینی ها، برای تکمیل پل خلیج فارس