مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-05سياسي

ارائه بیش از 300 هزار نفر خدمت در موکب شهدای کهگیلویه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: طی این 10 روز اخیر بیش از 300 هزار نفر خدمت در موکب شهدای کهگیلویه به زوار اربعین ارائه شد.

- سید علی اصغر پوربهشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار کرد: موکب شهدای این شهرستان از سال 1396 افتتاح و در مسیر تردد 13 استان کشور و سه کشور همسایه به زوار ابااعبدالله الحسین(ع) خدمت می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت در خصوص فلسفه نامگذاری این موکب به نام شهدای کهگیلویه گفت: زمانی رسیدن به کربلا برای دلدادگان یک آرزو بود و امروز این امنیتی که داریم و به راحتی به زیارت حرم امام حسین(ع) می رویم به برکت جانفشانی و ایثارگری شهدای عزیز است و به همین جهت موکب به نام شهدای کهگیلویه نامگذاری شده است.

وی افزود: این موکب در این سا ل ها خدمات قابل توجهی انجام داد، در ایام کرونا نیز موکب فعالیت خود را داشت و به یاری بیماران شتافت و در بحث کمک های مومنانه فعال بود.

پوربهشت ادامه که: موکب شهدای کهگیلویه فقط مختص زمان اربعین نیست و در تمام طول سال ارائه خدمت می کند، در بحران های کشور از سیل و زلزله، سیل خوزستان فعالیت چشمگیر داشت، در مناسبت های ملی و مذهبی شهرستان نیز این موکب خدمات قابل توجهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 300 هزار نفر خدمت در موکب شهدای کهگیلویه

ارائه بیش از 300 هزار نفر خدمت در موکب شهدای کهگیلویه