مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-09سياسي

اعلام مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در هفته آخر ماه صفر


برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 18 تا 24 شهریور 1402 از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

- اعلام مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در هفته آخر ماه صفر ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 18 تا 24 شهریور 1402 از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر بانوی کرامت هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) دنبال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین هادی شمس دنبال می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام عبدالجواد ابراهیم فر، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی حسینی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در هفته آخر ماه صفر

اعلام مراسم و محافل حرم حضرت معصومه(س) در هفته آخر ماه صفر