مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:502023-08-23سياسي

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با ایجاد 3 منطقه آزاد دیگر


هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی در «سرخس»، «دوغارون» و «مازندران» را مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از مغایرت های مصوبه مجلس در زمینه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی مازندران و سرخس و دوغارون از سوی کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع ارائه شد و داود دانش جعفری، نتایج بررسی کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری دبیرخانه مجمع را درباره مصوبه مجلس شورای اسلامی در زمینه تبدیل و ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی در سرخس ، دوغارون و مازندران مطرح کرد.

حجت عبدالملکی، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، در این جلسه با اشاره به فرصت هایی که برای صادرکنندگان و سرمایه گذاران در مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس ، دوغارون و مازندران پیش بینی شده، گفت: دولت معتقد به توسعه بی حدوحصر مناطق آزاد نیست اما معتقد است اگر مناطق به صورت درست جانمایی شوند، رشد صادرات، افزایش درآمد مالیاتی را شاهد خواهیم بود.

همچنین قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در موافقت با ایجاد منطقه تجاری – صنعتی در سرخس و استاندار مازندران در زمینه ویژگی ها و مزایای ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی مازندران (امیرآب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با ایجاد 3 منطقه آزاد دیگر

موافقت مجمع تشخیص مصلحت با ایجاد 3 منطقه آزاد دیگر