مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-11اقتصادي

عبور موفق نیروگاه شهیدرجایی از پیک مصرف برق تابستان


برنامه ریزی صحیح، انجام کامل برنامه های تعمیراتی و دقت لازم در بهره برداری از واحدها عامل اصلی گذر موفقیت آمیز نیروگاه شهید رجایی از پیک تابستان 1402 است.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: برنامه ریزی صحیح، انجام کامل برنامه های تعمیراتی و دقت لازم در بهره برداری از واحدها عامل اصلی گذر موفقیت آمیز نیروگاه شهید رجایی از پیک تابستان 1402 است.

ابوالفضل موتابها با اشاره به گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان اظهار کرد: فصل تابستان به دلیل افزایش تقاضای مصرف انرژی الکتریکی به ویژه در مصارف خانگی، از اهمیت بالایی در صنعت نیروگاهی برخوردار است.

به همین دلیل پیش از آغاز تابستان امسال و از مهرماه سال گذشته، با تدوین برنامه های ویژه تعمیراتی، کارکنان نیروگاه تلاش زیادی داشتند تا با اجرای برنامه های تعمیرات واحدهای سیزده گانه، رفع اشکالات موجود و اجرای برنامه های پیشگیرانه، واحدهای این نیروگاه را در سطح بالای آمادگی قرار دهند.

رییس هیئت مدیره نیروگاه شهید رجایی افزود: با توجه به تغییرات آب و هوایی و گرمای زودهنگام هوا و با هدف کسب آمادگی حداکثری در تابستان، مهمترین فعالیت های مربوط به آمادگی واحدها برای تولید در این فصل را بلافاصله در پایان روزهای تعطیل عید نوروز، آغاز کردیم تا با تولید حداکثری آماده خدمت رسانی به هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور موفق نیروگاه شهیدرجایی از پیک مصرف برق تابستان

عبور موفق نیروگاه شهیدرجایی از پیک مصرف برق تابستان