مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:302023-08-28بين الملل

فرار زندانیان داعش در سوریه مشکوک است/فتنه جدید آمریکا در راه است


یکی از رهبران ائتلاف پارلمانی «دوله القانون» عراق در تحلیلی تحرکات نظامی مشکوک اخیر آمریکا در مناطق مرزی عراق و سوریه را با فرار گروهی عناصر تروریستی داعش از زندانی در شرق سوریه مرتبط دانست.

- یکی از رهبران ائتلاف پارلمانی دوله القانون عراق در تحلیلی تحرکات نظامی مشکوک اخیر آمریکا در مناطق مرزی عراق و سوریه را با فرار گروهی عناصر تروریستی داعش از زندانی در شرق سوریه مرتبط دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، عباس المالکی نماینده پارلمان عراق و از سران ائتلاف دوله القانون امروز دوشنبه در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه به زوایای پنهان ارتباط معنادار فرار اخیر عناصر تروریستی داعش از یکی از زندان ها در حسکه سوریه با تحرکات مشکوک اخیر آمریکا در غرب عراق پرده برداشت.

عباس المالکی با اشاره به نفوذ سنتی واشنگتن در منطقه غرب آسیا و به ویژه در میان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس گفت: آمریکا خود را کنشگر بلامنازع و محوری در منطقه خلیج فارس می داند و لذا اجازه پدیدار شدن هیچ گونه قدرت و رقیب خارجی در این منطقه را نخواهد داد.

عضو ائتلاف دوله القانون با اشاره به نقش واشنگتن در بحران آفرینی به ویژه طی سال های اخیر در عراق افزود: علت این بحران آفرینی های کاخ سفید به هراس آمریکایی ها از زمزمه نفوذ چین در عراق طی سال های گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار زندانیان داعش در سوریه مشکوک است/فتنه جدید آمریکا در راه است

فرار زندانیان داعش در سوریه مشکوک است/فتنه جدید آمریکا در راه است